Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
SON DAKİKA

Bursa'da kantinden şeker alan 9 öğrenci zehirlendi

Bursa’da bir ortaokulda kantinden şeker yiyen 9 öğrenci, mide bulantısı ve kusma şikâyetiyle hastanelere kaldırıldı.

Haber Giriş Tarihi: 29.09.2025 15:21
Haber Güncellenme Tarihi: 29.09.2025 15:26
Kaynak: Haber Merkezi
Bursa'da kantinden şeker alan 9 öğrenci zehirlendi

Bursa’nın Osmangazi ilçesinde bulunan Hamzabey Ortaokulunda kantinden şeker yiyen öğrencilerden 9’u, kısa süre sonra mide bulantısı ve kusma şikâyetinde bulundu. Hastaneye kaldırılan çocukların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kaynak: Haber Merkezi

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.