Hava Durumu
Bursa’nın Osmangazi ilçesinde bulunan Hamzabey Ortaokulunda kantinden şeker yiyen öğrencilerden 9’u, kısa süre sonra mide bulantısı ve kusma şikâyetinde bulundu. Hastaneye kaldırılan çocukların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Kaynak: Haber Merkezi