DİSK/Enerji-Sen, Bursagaz’da işten çıkarılan enerji işçilerinin işe geri alınması ve sendikal hakların tanınması talebiyle Aksa Doğalgaz Bursa Bölge Müdürlüğü önündeki eylem devam ediyor. İşçiler bugün kent merkezinde bir yürüyüş gerçekleştirdi.
Fomara Meydanı'nda bir araya gelen Bursagaz işçileri buradan Kent Meydanı'na bir yürüyüş gerçekleştirdi. Yapılan yürüyüşe DİSK Yönetim Kurulu Üyesi Birleşik Metal-İş Genel Başkanı Özkan Atar’ın yanı sıra Bursa Emek ve Demokrasi Güçleri de destek verdi.
İşçiler yürüyüş boyunca sık sık, 'Direne direne kazanacağız, Bize ekmek yoksa patronlara huzur yok, Atılan işçiler onurumuzdur, AKSA'da işçiler kazanacak ve İşçiyiz haklıyız kazanacağız' sloganı attı.
Kaynak: Haber Merkezi