Bursa'nın iki ilçesinde su kesintisi yaşanacak

BUSKİ Genel Müdürlüğü Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Bursa'nın Nilüfer ve Mustafakemalpaşa ilçelerinde su kesintisi yaşanacağı duyuruldu.

Haber Giriş Tarihi: 15.09.2025 10:50
Haber Güncellenme Tarihi: 15.09.2025 10:50

BUSKİ Genel Müdürlüğü Kanalizasyon Dairesi Başkanlığı tarafından yapılan açıklamalar şöyle:

"Nilüfer İlçesi Balat Mahallesi Faruk Baykal Caddesi, Ahi Evran Sokak ve Sıhhiye Caddesi arasında kalan bölgede 16 Eylül 2025 tarihinde 08.00-20:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır. Vatandaşların tedbirli olması rica olunur."

"Mevcut içmesuyu hatlarında meydana gelebilecek arızaların yaşanması durumunda; Mustafakemalpaşa İlçesi, Lalaşahin, Atariye, Şerefiye, Cumhuriyet, Hamzabey, Vıraca, Yüzbaşı Sabri Bey, Şeyh Müftü Selimiye ile Fevzidede Mahalleleri ve civarında 16 Eylül 2025 - 26 Eylül 2025 tarihleri arasında 09.00-18.00 saatleri arasında zaman zaman su kesintisi yapılacaktır. Vatandaşların tedbirli olması rica olunur."