Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Bilgin katıldığı televizyon programında kamu çalışanlarının beklediği 3600 ek gösterge için açıklamalarda bulundu. Çalışmaların devam ettiğini belirten Bilgin, göstergenin söylem olmaktan çıktığını artık bir kanun gibi üzerinde çalışıldığını belirtti.
Bilgin programda, "Bakanlık içinde çalışmalarımızı yaptık.Esas düzenlemeyi 3600 ek gösterge emekliliklerinde yapıyor. Yıllar içinde daha da artan farklılaşma var. Bakanlık içinde çalışma tamamlandı bitti. Sendikalarımızla müzakere edeceğiz. Kamunun diğer kuruluşlarıyla onlarla müzakere edeceğiz. Meclis'e ilk 6 ay içinde en geç Mayıs-Haziran'da intikal ettiririz. Bu yıl içinde tamamlanacak." şeklinde konuştu.
BursaMuhalif.com/Haber Merkezi